Friday, December 31, 2010

Selepas SUBUH itu..


a
lhamdulilah lepas sudah subuh..tiba2 mata ana ngantuk sgt..maybe coz ngadap laptop lama sgt kot..mungkin lah..ana tertido di dpn laptop..dan mimpi iu dtg sehingga membuatkan ana menangis tersedu-sedu dlm tido..mimpi itu membawa ana 1 pengajaran yg sgt penting dlm hidup ana..iqin RINDU sgt kat ARWAH NENEK..iqin berdosa sbb xdpt tgk ARWAH NENEK buat kali terakhir..sehari seblm ARWAH NENEK pergi, aty iqin mendesak nk balik tgk nenek..tp aty iqin jgk berbelah bahagi..inilah bisikan SYAITAN..mimpi itu, "nenek dtg dan tersenyum disebelah arwah tok ayah..nenek sapa iqin..malah nenek tetap senyum pd iqin..sehingga iqin dpt rasakan nenek akan pergi.."tanpa ana sedari, air mata dlm tido telah mencurah2..ermmm...
MAAFKAN CUCUMU..tp iqin tetap ingt PESAN nenek selama nenek jaga iqin..AL-FATIHAH untuk nenek dan atok..

Menanti waktu SUBUH..

HARAPAN BARU DLM HIDUPKU..

Selepas tersedar dr tido dek krn 1 msg nie, terasa nk menjenguk blog plak..rasanya agak lama ana tidak menjenguk blog kesayanganku ini..dek kerana kesibukan masa dan kesibukan membina kerjaya..ana terlupa sebentar..tapi xpelah..xde pe yg nk dikongsikan sbb subuh pun semakin hampir, kena bersiaplah..insyaALLAH de ms ana posting sesuatu yg dh lama nk dikongsikan ber=..semoga tahun baru 1432 hijrah ini membawa banyak perubahan yg positif dlm hidupku dan shbt2 ana..

Sunday, May 17, 2009

Kolej KU...wawawa....fire3x..

18 hb tarikh sedih bagiku..huhu..kolej YAB terbakar...kejadian berlaku lebih kurang pukul 2 pagi..ms tu ana bru nk terlelap...shbt ana shahaida terus kejuz,

"cafe terbakar, jom kiter kena kuar.." itulah kate2 daa pada ana...ermm..collercoster ana baru jer blepas,tiba2 terbalik bile dikejuzkan oleh daa...eeee..mcm xcaye lak...cedih giler bila ana g tgk sendiri kejadian tu...takutttt

cian kat pak su, cik mie, n bdk2 yab sbb lambat lah nk rasa sambal belacan pok su...nasib baik ana dh hilangkan rindu lps balik dr Lenggong ari tu..buat adik2 n kengkawan yg akn masuk nnt jgn cedih yer..huhuhu...


salah satu bangunan di YAB yg terbakar..huhu..



Bilik pejabat YAB yg terbakar teruk..


DoAkAn KeJaYaAnKuuu

Setelah menempuh pertama kali pengalaman temuduga, akhirnya dalam seramai yg meminta, ana diberikan peluang untuk memegang jawatan disebuah syarikat swasta, so 20 hb nie ana akan kePenang untuk mengikut latihan sebagai Penolong Pengurus..doakan kelancaran perjalanan dan latihan sepanjang ana disana..ana rasa sedih sgt nk tinggalkan UUM nie, bnyk kenangan..terutamanya dgn shbt2 ana, shahaida, hana, ira dan semuanya sepanjang ana blajar kat u nie..

Buat mak, akak mintak maaf bnyk2 yer sbb tak dapat balik JB dulu untuk minta restu mak, hanya telefon penghubung kita..doakan kejayaan akak disana..insyallah de masa nanti akak ckp lama2 dgn mak..huhuhu..akak cyg makkkk

video

suka sgt lagu nie..ana tujukan buat ummi ana..huhu